روش های ارسال
روشهای ارسال
- در روزهای عادی، سفارش طبق رویههای زیر ارسال میشود.
- در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
فروشگاه اینترنتی مارت استور با شرایط ارسال سریع و پرداخت ایمن درگاه آنلاین شاپرک، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.
سفارشات شما بعد از ثبت و پرداخت ، بین 3 تا 5 روز کاری به دفاتر پیشخوان پستی تحویل و کد 24 رقمی رهگیری روی شماره درج شده کاربر بصورت پیامک ارسال و در پنل کاربری شما ثبت خواهد شد .بعد از پیامک کد 24 رقمی ، رهگیری سفارش فقط از طریق سامانه پست پیشتاز خواهد بود و هر گونه پیگیری کاربر بعد از کد رهگیری در مورد زمان تحویل یا تاخیر در زمان تحویل توسط پست از اختیارات فروشگاه خارج است .( زمان تحویل به مشتری بین 3 تا 7 روز یا بیشتر بعد از کد رهگیری 24 رقمی خواهد بود )
نکات:
ضمانت 7 روزه اصالت وسلامت کالا : در صورت باز شدن کالا و عدم گرفتن فیلم از بسته دریافتی تا باز شدن و تست ، کالا غیر قابل بازگشت خواهد بود .
در صورت انصراف از خرید بدون باز کردن فقط به آدرس مندرج در سایت بازگردانده شود
(توجه داشته باشید خرید های عمده هیچ گونه گارانتی و تعویض یا مرجوعی ندارد)
– هزینه ارسال کالا براساس تعرفه است و پس از مشخص شدن آدرس گیرنده از مشتری دریافت خواهد شد.
- هزینه اعلامی بابت ارسال شامل هزینه های پستی / تیپاکس و بسته بندی محصول می باشد.
- زمان اعلامی بابت آماده سازی سفارش شامل مدت زمان تحویل نمی باشد.
- ارسال از این مبدا خارج از تعرفه انجام می گردد و شامل هزینه های بیشتر می باشد .
– اگرمبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
– – لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی درحضور همکاران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: